کدام روغن در فرمینگ به عضلات موثر است؟

کدام روغن در حجم دهی به عضلات موثر است؟

آیا بدنبال پرورش عضلات با روشهای طبیعی هستید؟

آیا روغن خراطین، روغن زالو برای بدنسازی مفید است؟

روغن زالو تایلندی حجم دهی عضلات بدن :سینه،باسن،لب و…

نمایندگی رسمی روغن زالو تایلندی اصل

لطفا در نظر سنجی ما شرکت کنید و نظر و تجربه خود را در مورد روغن های بدنسازی بیان کنید.

بهترین روغن زالو کدام است

تماس با مشاور: 93 10 216 0938

پرطرفدار ترین روغن حجم دهنده عضلات در سال 2017

روغن زالو تایلندی EX بهترین روغن ارگانیک شناخته شد، این روغن تهیه شده از عصاره و بزاق زالو میباشد.

روغن زالو تایلندی EX-leech-oil

فروش ویژه روغن زالو

روغن زالو تایلندی حجم دهنده

روغن خراطین زالو آیزینیا

روغن زالو تایلندی عضله ساز

مختص ورزشکاران و بدنسازان

فروش ویژه روغن زالو

تماس با مشاور: 93 10 216 0938

روغن زالو ۱۵۰ میل(مخصوص خانمها)

روغن زالو تایلندی

 >>>  روغن زالو مخصوص آقایان   >>>

*روغن زالوی تایلندی با فرمولاسیون خاص خود علاوه بر حجم دهی به عضلات باعث لطافت پوست شده و از گرفتگی عروق جلوگیری مینمایید از این جهت در درمان واریس بسیار موثر بود و سالیان درازیست که بشر به خواص اعجاب انگیر روغن زالو پی برده و در طی دهه اخیر توجه شایانی به آن نموده است.*

تماس با مشاور: 93 10 216 0938

روغن زالو تایلندی در دو نوع زنانه و مردانه عرضه گردیده است.

روغن زالو-فروش

نمایندگی فروش روغن 2قلو زالو

روغن زالو تایلندی با فرمولاسیون خاص و 100% سنتی

روغن زالو چیست؟

روغن زالو روغنی کاملا طبیعی و دارای خواص حجم دهندگی فوق العاده می باشد .از این روغن از قدیم الایام برای درمان بیماری های پوستی ،درمان مشکلات جنسی در آقایان و حجم دهندگی اعضای بدن استفاده می شده است و در طب سنتی و طب نوین کاربردهای گسترده ای دارد .در صورتی که از روغن زالو اصل استفاده کنید می توانید شاهد مزایای بی شماری باشید .

What is leech oil?

Oily leech oil is extremely natural and has great volumetric properties. It has been used for the treatment of skin diseases, sexual problems in men and body volume, and has been widely used in traditional medicine and modern medicine. If you use the original leech oil, you can see countless benefits.

روغن خراطین زالو آیزینیا

ترکیبات روغن زالو تایلندی

  1. پروتئین
  2. امگا3
  3. امگا6
  4. امگا9
  5. ریبوفلاوین
  6. پانتونیک
  7. اسید تیامین
  8. پیریدوکسین
  9. اسید فولیک
  10. ویتامین ب
  11. ویتامین h

استفاده از روغن زالو تایلندی برای چاقی صورت از دیرباز مورد توجه اطبا طب سنتی بوده است .امروزه مطالعات و تحقیقات نشان داده است استفاده از روغن زالو اصل بهترین ،موثرترین و ساده ترین راه برای گونه گذاری و توپر شدن صورت می باشد .این روغن با دارا بودن خواص فوق العاده در حجم دادن به صورت نقش چشمگیری دارد .

شما با استفاده از روغن زالو می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به شیوه ای امن و غیر تهاجمی گونه هایی چاق و توپر داشته باشید .

روغن زالو

عوارض روغن زالو تایلندی بر بدن

روغن زالو اصل و طبیعی به هیچ عنوان هیچگونه عارضه‌ای نخواهد داشت و پوست شما را شاداب‌ تر از همیشه خواهد کرد. از دیگر خواص روغن زالو می توان به شفافیت و درخشندگی پوست اشاره نمود. همچنین روغن زالو پوست را نرم می کند و لک های روی آن را هم ملایم تر خواهد کرد.

موارد منع مصرف روغن زالو : بر طبق تحقیقات انجام شده روغن زالو و خراطین هیچگونه عوارضی ندارند و نخواهند داشت. البته در مواردی خاص مضر و زیان بار می باشد ، این موارد عبارتند از : فقط افرادی که صورت آن ها چرب و دارای جوش است باید بعد از 2 ساعت صورت خود را شست و شو دهند. استعمال طولانى مدت این روغن بر یک عضو سبب بزرگ شدن و فزونى حجم آن می گردد. بنابر این در مصرف آن زیاده روی نکنید. مصرف خوراکى دارو ممنوع می باشد و خطرناک است. افزایش حجم باسن و سینه با روغن زالو افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن زالو تایلنداست . که باید به چند نکته توجه کنید ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت 10 دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد . حال چند قطره از روغن زالو را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود . زمان تقریبی مصرف : 60 تا 70 روز شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک با روغن زالو ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود . این عمل را روزی یک الی 2 مرتبه انجام دهید و حدود 2.30 تا 3 ساعت بعد محل ماساژ را بشورید . دقت شود هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوستتان نباشد .
تاثیر بی نظیر روغن زالو تایلندی برای چاقی صورت

بهترین نوع روغن زالو که بازار ایران به فروش می رسد، روغن زالو تایلندی است که انواع مختلفی داشته و برخی از گونه های آن در ایران با فروش خوبی رو به رو شده است.
استفاده از انواع روغن زالو توسط جوانان بسیار رواج پیدا کرده و اصولاً هم کسانیکه در زمینه ورزش فعالیت می کنند، برای درشت کردن اندام های مختلف بدن خود، از روغن زالو خارجی استفاده می نمایند.
یکی از بهترین روغن هایی که در بازار فروش روغن زالو ایران پرطرفدار است، روغن زالو تایلندی بوده که کاملاً اصل است و بازدهی بالایی هم دارد.

روغن زالو تایلندی را امروزه تعداد زیادی از بنکداران و یا فروشگاه های اینترنتی برای خرید های جزئی نیز امکان پذیر کرده اند تا مشتری بتواند به سادگی تعداد بسته های مورد نیازش را تهیه کند.
روغن زالو تایلند یکی از انواع روغن های حیوانی است که برای حجم دادن به اندام های عضلانی صورت از جمله گونه خانم ها به کار می رود و بسیار از نوجوانان یا جوانان اقدام به خرید پستی و آنلاین آن می نمایند.
آیا شما قصد خرید روغن زالو تایلندی را ندارید؟

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:93 10 216 0938

روغن زالو تایلندی یکی از بهترین روغن های حیوانی تهیه شده از زالو و عصاره بزاق زالو است که با احتساب تمامی فواید و مزایایی که در طب سنتی و مصارف آرایشی بهداشتی که دارد می تواند یک محصول پرفروش باشد و به همین خاطر قطعا معامله کردن بهترین نوع و کیفیت آن می تواند در امر اقتصادی شما مفید و مثمر ثمر واقع گردد.

خواص بزاق زالو موجود در روغن زالو ex تایلندی:

آب دهان زالو ( بزاق ) حاوی بیش از یكصد نوع ماده حیاتی مفید است كه موجب درمان بیماریهای مختلفی می شود. این انگل كوچك و شگفت آور به علت توانایی فوق‌العاده ای كه در درمان بیماری ها دارد جایگاه ویژه‌ای در طب دارد. كشور ما دارای ذخایر بسیار زیادی از این جانور است و با داشتن تجربیات بسیار گرانقدر و طولانی در این زمینه ، متأسفانه با روش زالو درمانی بیگانه است. در کشور ما از این نعمت خدادادی برای رفع آلام و دردها استفاده مطلوب نمی شود ، در حالی كه ایران می‌تواند یكی از مراكز زالو درمانی دنیا باشد. در بین گونه‌های زالوی پزشكی بهترین نوع آن نوع شرقی است كه زالوهای موجود در ایران از این نوع است. عمده خواص درمان زالو در بزاق درمان است ، به طوری كه شاید بیشتر از وزن بدنش قادر به تولید بزاق باشد و وقتی به جایی از بدن می‌چسبد آن قدر آب بزاق تولید می‌كند كه از زیر بدن حیوان بزاق می‌چكد. عصاره‌ی آب دهان زالو شامل دو دسته از مواد هستند كه گروهی به عنوان نروترانسمیتر بر روی پایانه‌های عصبی عمل می‌كنند و موجب تحریك عمومی روی نقاط طب سوزنی می‌شوند و دسته‌ دیگری كه بر روی گردش خون عمومی و مویرگا عمل كرده و به عنوان ضد انعقاد ، ضد تورم و ضد درد ایفای نقش می‌كند.

به مهمترین آنزیم‌ها و تركیبات موجود در بزاق زالو می‌پردازیم :

1 ) هیرودین : در بزاق زالو‌ پزشكی تركیبی وجود دارد به نام هیرودین كه از انعقاد خون جلوگیری می‌كند. تركیبات بزاق زالو به عنوان ماده فیبرینولیتیك عمل كرده ، از عمل فیبرین جلوگیری می‌كند ؛ ضد پلاكت است و از بهم چسبیدن پلاكت‌ها جلوگیری می‌نماید. امید است در آینده بتوان با شناسایی مولكولی تركیبات بزاق زالو از آن به عنوان درمان بیماری‌های ترومبوتیك استفاده كرد. در سال 1884 پروفسور فیزیولوژی دانشگاه ولز به نام جابن هی‌كرافت به خاصیت ضد انعقادی ترشحات گوارشی زالو پی برد و در سال 1950 فریتس ماركواست از آلمان توانست پروتئین هیدرودین را از زالو‌ی پزشكی جدا كند.

خواص هیرودین :

هیرودین مهمترین ماده ضد انعقاد بزاق زالو ست. پروتئینی‌ متشكل از 65 اسید آمینه است و ردیف اسیدهای آمینه آن با تكنیك PCR مشخص شده است. خاصیت ضد انعقادی هیرودین قوی تر از هپارین ست. عمل هیرودین به وسیله عوامل دیگر موجود در زالو مانند همنتین و آنتی استاتین تقویت می‌شود. فعالیت هیرودین را از روی خاصیت ترومبین آن بیان می‌كنند.امروزه فرم نوتركیب هیرودین به نام لیپرودین سنتز شده . هیرودین توانایی زیادی در ممانعت از انعقاد خون دارد به طوری كه چند قطره بزاق دهان زالو قادر است مقدار زیادی خون را به صورت مایع نگه‌دارد و مانع انعقاد آن شود ( با آزمایشی كه به صورت تجربی بر روی خون مكیده شده توسط زالو انجام شد زمان لخته شدن خون به بیش از 6 ساعت افزایش یافته بود.

وقتی كه خون با لبه بریده بافت تماس حاصل میكند فاكتور 12 یا هاگمن فاكتور فعال می‌شود. متعاقب فعال شدن این فاكتور انعقادی یك سری آنزیم‌ها از جمله آنزیم پروتئاز ترومبین فعال می‌شود این آنزیم سبب تبدیل فیبرینوژن به فیبرین می‌شود و فیبرین به صورت رشته‌های كلاف مانند، محل بریدگی را می‌بندد و مانع خونریزی می‌شود و خون را منعقد می‌كند. هیرودین به صورت خیلی اختصاصی و قوی از فعالیت آنزیم پیروتئاز ترومبین جلوگیری میكند و مانع انعقاد خون می‌شود. فیبرینوژن یك مولكول دایمر است و دو محل اتصال ( FG ) یا ( Binding sites ) برای رسپتور پلاكت‌های فعال شده دارد. ( Gp116- 111a ) این محل اتصال می‌تواند سبب اتصال پلاكت‌ها و ایجاد تجمع پلاكتی كند. هیرودین مانع اتصال دور رسپتور ( Fg /Gp ) می شود و از این طریق مانع انعقاد خون می شود از تجمع پلاكت‌ها جلوگیری می كند. اتصال پلاكت‌ها در داخل عروق می‌تواند مرجع به تشكیل پلاكت‌های عروقی و انسداد عروق شود.

روغن زالو مخصوص ورزشکاران و افرادی که بدن آنها توانایی ساخت عضله  بخوبی را ندارد این روغن بسیار کارآمد و مفید واقع شده و در عرض چند ماه تحولی شگرف ایجاد مینماید و شما را تبدیل به چیزی که دوست دارید مینماید واگر از کوچک بودن سینه و پستان رنج میبرید براحتی با روغن زالو تایلندی میتوانید سینه هایی بزرگ و زیبا داشته باشید ، اگر عضلات پایین تنه و باسن و پاهای شما بسیار لاغر و ضعیف میباشد براحتی با روغن زالو چاق و پر میشود . اگر صورتتان لاغر و استخوانی ست براحتی با مصرف روغن زالو تایلندی میتوانید صورتی چاق و تپل برای خود بسازید.

روغن زالو دارای ترکیبی خاص و پروتینه و ویتامینه دارای بسیاری از عناصر نایاب بوده که در رفع لاغری و انواع دردهای عضلانی موثر میباشد .

تماس با مشاور: 93 10 216 0938

بهترین روغن خراطین

روغن زالو-روغن زالو تایلند-روغن زالو تایلندی اصل -روغن زالو با کیفیت – روغن زالو اصل-روغن زالو ارزان قیمت-روغن زالو ex – روغن زالو درجه یک -روغن زالو بهترین حجم دهنده-روغن زالو سینه-روغن زالو خراطین-روغن زالو هندی-روغن زالو باسن -روغن زالو آلات-خرید روغن زالو

روغن زالو اصل با تکه های زالو و بزاق زالو

عالی ترین و بهترین نوع روغن زالو در خاورمیانه و اروپا

بهترین روغن حجم دهی
روغن زالو حجم دهنده سینهب
روغن زالو حجم دهنده باسن
روغن زالو چاق کننده بدن
روغن زالو چاق کننده لب
روغن زالو چاق کننده سینه
روغن زالو چاق کننده باسن
روغن بزرگ کننده باستن
روغن زالو چاق کننده صورت
فواید بینظیر قرص سفالوزین مخصوص پاکسازی زالوها
قرص سفالوزین زالو چیست؟
قرص سفالوزین مخصوص پاکسازی زالوها
سفازولین یک آنتی بیوتیک است و به خانواده سفالوسپورین ها تعلق دارد.
چرا استفاده از این قرص الزامی است؟
تمام دوستانی که در کار پرورش و تکثیر زالو هستند و بوده اند کاملا بر این مطلب واقف هستند که مرگ و میر زالوها چگونه است و هر باری که شما برای تعویض آب اقدام می کنید تعدادی زالوی مرده در کف آب قرار دارد که موجب کندی کار و بیرون کشیدن این زالوها و روز از نو روزی از نو، مرگ چند عدد زالو دوباره در چند روز آینده، امروز یک محصول بی نظیر را به شما معرفی می کنیم تا دیگر هر روز به دنبال زالوهای مرده خود در کف آب نباشید ، با استفاده از این قرص به راحتی تمام زالوهای مریض و ناتوان خود را شناسایی می کنید زیرا که بعد از دو روز تمام زالوهای مریض در کف آب به یکباره از بین میروند و دیگر تا آخر دوره پرورش با خیال راحت به کار خود ادامه دهید.

روغن خراطین میکس زالو

روغن زالو و خراطین

روغن آیزینیا

 

80 دیدگاه در “کدام روغن در فرمینگ به عضلات موثر است؟

  1. سلام
    من واسه حجم دهی به عضلات بازو و ساعد دستم هر روز قبل از تمرین بدنسازی روغن زالو تایلندی استفاده کردم و خوب جواب داد.روغن خوبیه.

  2. سلام
    دوست عزیزی که میخوای بدنت حجم بگیره روزی دو بار روغن زالو تایلندی بزن و هر روز سیب زمینی آبپز و سفیده تخم مرغ بخور .بهترین نتیجه رو میده.

  3. سلام
    من مدتی پیش کل بدن و صورتم رو ساکشتن کردم ولی متاسفانه در بعضی قسمتها فرورفتگی در اثر آتروفی بوجود آمد خیلی ناراحت بودم صورتم گودی های خیلی بدی پیدا کرده بود بمدت 3ماه روغن زالو تایلندی استفاده کردم الان کاملا مشکلم حل شده . خدارو شکر میکنم که با این محصول آشنا شدم و بطور کاملا طبیعی مشکلم حل شد.

  4. سلام روزشما بخیر
    من دوماه پیش اگر خاطرتون باشهروغن زالو تایلندی خریدم خیییلی خیییلی راضی بودم الان یکی هم برای مادرم میخوام با تخفیف چقدر حساب میکنید؟ از شما بخاطر محصولات با کیفیتون تشکر میکنم.

  5. سلام
    هر روغنی نگیرید من روغن سلولزی گرفتم فروشنده ش خیلی تعریف میکرد از وقتی استفاده کردم ریزش موی شدید گرفتم .خدا خیرشون نده.

    • بادرود – روغن زالو کاملا ارگانیک میباشد و استفاده از آن هیچ ربطی به نازایی و… ندارد چون بصورت موضعی استفاده میشود و بچه دار شدن یا نشدن به کارکرد رحم و… ربط دارد.

  6. سلام عزیزان
    من متاسفانه گول قیمت ارزون روغن خراطین زالو تارگت رو خوردم و از یه فروشگاه اینترنتی ****** روغن خراطین زالو رو با قیمت پایین خریدم خدا لعنتشون کن داخلش روغن مایع و رنگ قرمز پر کرده بودن، تمام بدنم تاول زد خدا لعنتشون کنه ،ایشالله سرطان بگیرن ،خیر نبینن

  7. سلام.شبتون بخیر.همسرم بخاطر کار زیاد و کم خوابی دچار ضعف عضلانی شدید شده.ایا این روغن زالو میتونه کمک کنه که بدن همسرم بهتر بشه؟

    • بادرود- بله بسیار موثر میباشد – روغن زالو تایلندی عضله ساز میباشد و ماهیچه های بدن را تقویت میکند.

  8. سلام
    من سه هفته قبل از عید روغن زالو زدم صورتم خیلی پر شد گونه هام برجسته شده همه فکر میکنن ژل تزریق کردم.

  9. ببخشید میخواستم بپرسم اگه من روغن زالو رو به کل بدنم بزنم ایا بدنم حجم میگیره یا فقط باید به جاهای خاصی مثل بازو ها و …. بزنم.

  10. سلام خسته نباشین من میخام باسنم حجم بگیره تروخدا اگه جواب میده واقعن بگید
    خواهش میکنم جواب بدید

  11. درود برشما .شبتون بخیر.من 30 سالمه و مشگل اقایان رو دارم.قبلا ازتون روغن زالو تایلندی leech oil گرفتم وخوب نتیجه گرفتم ولی متاسفانه وسط دوره درمانی با وجود تاکید همکارانتون قطع کردم و بقیه روغن رو دادم به دوستم.الان باز نیاز دارم که استفاده کنم .میتونم همون روغن رو با همون کیفیت ازتون خرید کنم.نحوه خرید به چه صورته؟

  12. سلام وقت بخیر
    من یدونه دیگه روغن زالو تایلندی میخوام لطفا شماره حساب بفرستید هزینش رو امشب واریز کنم

  13. سلام شبتون بخیر.من در مورد روغن خراطین خیلی تحقیق کردم.دست کم از 20 نفر از قدیمی های طب سنتی پرسیدم گفتن اصلا 6 الی 7 سالی هست که اصلا کرم خراطین به ایران نمیاد اونوقت چطور میشه روغن خراطین داشته باشیم.متاسفانه من استفاده کردم و دو ماهه درگیر مشگلات پوستی هستم.ولی دوستم روغن زالو تایلندی لیچ اویل استفاده کرده و و خیلی خوب جواب گرفته برای مشکل اقایان.من پوست بدنم حساسه .خواستم بدونم ایا استفاده از این روغن برای من مشگلی نخواهد داشت.یا مشگلی مثل من گزارش نشده در مورد روغن زالو تایلندی.ممنون میشم جواب بدین

    • بادرود – روغن زالو تایلندی هیچگونه مشکل پوستی و یا … به وجود نمی آورد و کاملا ارگانیک و طبیعی میباشد.

  14. سلام
    من اولش که روغن زالو استفاده کردم فکر میکردم الکیه ولی الان بعد از 2ماه یه مقدار تغییر توی عضلاتم احساس میکنم وضعیتم خیلی بهتر شده.از شما ممنونم

  15. ببخشید من 23سالمه. سینه هام کوچیکه.خیلی ترس از عمل جراحی دارم .هزینه عمل هم خیلی بالاست.این روغن زالو رو من دیدم. دختر داییم استفاده کرده ولی خیلی خوب جواب داد.البته اون برای سینه استفاده نکرده.ایا برای من هم خوب جواب میده؟

  16. سلام خسته نباشین
    من عضلاتم بعلت بیماری دیابت تحلیل رفته بود خیلی ناراحت بودم تا اینکه با روغن زالو تایلندی آشنا شدم و استفاده کردم خدارو شکر الان وضعیت عضلاتم خیلی خوب شده .

  17. فامیل ما از تایلند روغن زالو برام آورده الان دوماه شده استفاده میکنم خیلی عالی باسنم رو بزرگ کرده ،عضله سازیش خیلی خوبه ،شما هم بگیرید خوب جواب میده

  18. سلام خسته نباشید
    میخواستم بهتون بگم که متاسفانه عده ای سود جو دارن از اسم روغن زالو تایلندی سو استفاده میکنن من دو ماه پیش روغن خراطین تایلندی سفارش دادم و 150هزار تومان هم واریز کردم متاسفانه روغن مایع برام فرستادن و هر چی زنگ زدم جوابمو ندادن میخوام بگم وافعا براتون متاسفم مردم رو چی فرض میکنید. اینار از شما روغن زالو خریدم از زمین تا آسمان فرق داشت
    لطفا از این طریق اطلاع رسانی کنید که دیگه سر مردم رو کلاه نزارن
    روغن زالو تایلندی فرق میکنه

  19. سلام خسته نباشید
    من بالاتنه خیلی چاقی دارم ولی متاسفانه پایین تنه م خیلی لاغره و کوچیک هستش هر کاری میکنم باسنم بزرگ نمیشه از روغن خراطین 6ماه استفاده کردم اصلا تغییر نکرد حالا میخوام روغن زالو تایلند رو امتحان کنم ایشاللام جواب بگیرم.

  20. سلام
    من از یه فروشگاهی به اسم ?? **** روغن زالو تایلندی خریدم ولی متاسفانه سرم کلاه گذاشتن برام روغن زالو معمولی فرستادن هر چی هم زنگ زدم جوابم رو ندادن موندم چیکار کنم استفاده کنم یا نه.خیلی روغنش افتضاحه انگار روغن آفتابگردانه.معلومه تقلبیه.خدا خیرشون نده

  21. سلام
    من از روغن زالو شما خوب نتیجه گرفتم دستتون درد نکنه
    میخوام یکدوره دیگه برای سینه م استفاده کنم

  22. سلام شب بخیر
    من خیلی ازتون ممنونم .سایز من قبل از استفاده60 بود الان شدم 75… خیلی خوشحالممممممممممممم خیلیییییییی امروز دومی رو هم سفارش دادم میخوام به 85 برسم

  23. سلام وقت بخیر
    این روغن زالو چند درصد کارایی داره میخوام برای چاقی پاها استفاده کنم باسنم خیلی کوچک است میخوام ببینم جواب میگیرم یا نه؟

  24. سلام
    من توی بچگی دچار آتیش سوزی شدم و چند بار هم جراحی انجام دادم بعضی از قسمتهای بدنم یه مقدار از عضلاتش کم شده بود تا اینکه یکی از دوستان خانوادگی روغن زالو تایلندی رو بهم معرفی کرد اولش گفتم حتما الکیه ، با تردید استفاده کردم حدودا بعد از یک ماه احساس کردم بدنم تغییر کرده خیلی تشویق شدم تا 6ماه روغن زالو رو ادامه دادم الان که دارم برای شما مینویسم همینجوری اشکم سرازیر شده ،خیلی خوشحالم که بدنم درست شده ،خدا خیرتون بده که چنین محصولات خوبی رو میفروشید ،ماه دیگه میام تهران ،حتما بهتون سر میزنم.سپاسگذارم شب بخیر.

  25. سلام وقت شما بخیر
    من روغن زالو تایلندی میخوام بخرم ولی میخوام حتما از نوع تایلند ex باشه اگر مدل دیگه باشه یا ایرانی ، میام اونجا روغنها رو میریزم رو سرتون ، با کسی هم شوخی ندارم.

  26. روغن زالو خیلی با کیفت تر از روغن خراطین هستش من 5دوره روغن خراطین با ماساژ خیلی زیاد استفاده کردم سینه و باسنم آب شده الان یکدوره از روغن زالو تایلندی استفاده کردم واقعن اون چیزی که میخواستم شدم .تشکر و سپاس از شما خوبان

  27. سلام خسته نباشید
    بنده درخواست یک جین روغن زالو دارم لطفا به آدرس ارومیه-خاقانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بفرستید وممنون میشم از شما

  28. سلام
    روغن زالو تایلندی سایز 10میلی گرم دارید برای تست میخوام اگر خوب بود بعدا عمده سفارش میدهم

  29. سلام
    خدا خیرتون بده با راهنمایی های مفید شما ، زندگیم خوب شد شما نذاشتید زندگیم از هم بپاشه .دستتون درد نکنه خیلی بهتون زحمت دادم همیشه براتون دعا میکنم که سلامت باشید.

  30. سلام من برای افزایش حجم عضلات پا ها و دور زانو هام نیاز دارم ، میخواسم ببینم تو چه مدت جواب میگیرم؟ چون خیلی زود باید تواین قسمت ها حجم بگیرم، ممنون میشم بهم بگین توی چه مدت حجم میگیره، خدا خیرتون بده واقعا مهمه برام؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *